♥ Kaki Novel ♥

   Bila dengar pasal novel aku dengan mai terus excited nak pinjam / baca , Haa kawan sekolah aku semua kaki novel bila ada je kengkawan yang ada novel baru kami excited sekali nak pinjam *Menyampah* :b

Assalamualaikum , kepada anda semua . Kesian aku tengok blog ni dah bersarang :( , *Tiup sikit* fuh fuh ! haa baru bersih sikit . Back to daaa topic , novel ? haa mungkin korang tak tahu yang sebenar-benarnya aku , mai , riesda ni kaki novel ! haa , eleh aku rasa remaja remaja yang sekepala dengan aku pun kaki novel kan kan ? si riesda siap pasang angan angan lagi tau nak dapat suami yang ciri-cirinya ala ala novel gitu *Pheww muntah xD* 

 Kami mula minat novel pabila budak form 5 meminjamkan kami sebuah novel yang agak popular gitu ''Suami Aku Ustaz " , kami sebenarnya tak sedar diri nak exam , baca novel bukan study! , ulang ! baca novel bukan study ! haha , itu aku dengan mai , tapi riesda rupa-rupanya dah kumpul banyak novel tau :( ceh dia pergi kedai novel tak ajak aku :( cedih! :( haha , bolok je aku ni , Al-maklumlah bosan . Maybe tu je kot aku nak share , btw kalau korang ada novel baru bagitahu yup :b bye Assalamualaikum :)