Kemeriahan Hari Raya

♥Assalamualaikum semua 
 Selamat hari raya Aidilfitri muliaa , ampun maaf dipinta sesuci hening dosa *nyanyi . Okey aku baru nak update pasal Raya sedangkan Raya sudah lame berlalu hehe , takpe raya kan sebulan *boo . Okey So dah lama gile tak update dah berhabuk dah blog ni *TiupHabuk , fuhh !! baru lega sikit habuk dah ditiup so boleh start bercerita , am i rite ? okey mari mulakan , so hari raya saya just sambut di Kuantan , ianya sangat menyeronokkan ;D , dapat duit raya tu paling syok sekali , yang paling tak boleh aku lupa time Bersalam-salaman dengan saudara-mara , wahh , terasa gembira disitu apabila dapat berkumpul bersama-sama . kalau di hari lain semua sibuk :( cedih , okey jangan benci aku sebab aku mengedik dekat sini . Aku dah berumur 14 tahun tapi still dapat duit raya , wahh Alhamdulillah , Itee bersyukur angadddd !! tapi duit raya tahun ni tak sebanyak seperti raya time aku masih kecil . Ye la yela btw aku nak minta maaf jika ada terkasar bahasa , terpukul tak tentu arah dan segala ''TER'' lagi lahh , kalau nak taip memang sampai esok tak habis . Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin :D